Futbol na Tak - Głuchołazy

Futbol na Tak - Głuchołazy

W połowie marca weżmiemy udział w turnieju "Futbol na tak" organizowanym w Głuchołazach. 4 dniowy turniej (czwartek - piątek). Osoby które zostaną powołane na turniej, są zobowiązane potwierdzić udział chłopaków do 10 lutego. Całość wpisowego plus opaty za pobyt (210 zł + 10zł) należy przelać na konto do 20 lutego. Konto: 07 1050 1588 1000 0092 0100 5593. Opłaty związane z przejazdem na turniej będziemy znali do końca lutego.

Zawodnicy powołani:

Anioł Łukasz, Anioł Gabriel, Bensz Maks, Chmiel Daniel, Cygan Dominik, Głażewski Adam, Grabowski Jakub, Kowalski Bartek, Maliński Maks, Musioł Kamil, Nowak Radek, Omyła Szymon, Orlikowski Jakub, Palica Błażej, Pieter Max, Posmyk Marek, Stachelski Konrad, Szewczyk Olek, Szychowski Filip, Wieczorek Szymon, Zemsta Jakub, Żabiński Bartek + 2 miejsca ew. wolne.

XII EDYCJA OGÓLNOPOLSKIEGO FESTIWALU PIŁKI NOŻNEJ CHŁOPCÓW „FUTBOL NA TAK” - Termin: 15-18 marca 2018 r..


TURNIEJ DLA ROCZNIKA 2009/2010 – gramy pod balonem, szczegóły na odprawie - balon ma wymiar orlika wiec zagramy albo zgodnie z unifikacją lub (6+1)

Miejsce: Ośrodek "Banderoza", ul. Powstańców Śląskich 23,
48-340 Głuchołazy.
Koszty:Od czwartku do niedzieli (od kolacji do obiadu) + noclegi; całość pobytu 210,00 zł/os.,
Wyżywienie: 3 x dziennie (bez ograniczeń, wyżywienie zgodnie z zaleceniami dietetyków sportowych, śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu),
Wpisowe: 300,00 zł od drużyny(brutto), przy 2 zespołach 200,00zł
Noclegi w pokojach 4-6 osobowych,
ATRAKCJE DODATKOWE;
Wyjazd do Czech na zakupy
Gra terenowa - WYSPA SKARBÓW.
Turniej Łuczniczy
Wypożyczalnia konsoli XBOX360
Wypożyczalnia rowerów górskich
Korzystanie z Jaskini Solnej, Sauny i Siłowni, Korzystanie z urządzeń ośrodka (sprzęt multimedialny, internet, tenis stołowy)
Opieka koordynatora, Spotkanie integracyjne dla kadry.
RAMOWY PROGRAM TURNIEJU: CZWARTEK – przyjazd ekip, zakwaterowanie, kolacja, odprawa dla trenerów, PIĄTEK– śniadanie, gry eliminacyjne, obiad, gry eliminacyjne, kolacja, SOBOTA – śniadanie, gry eliminacyjne, obiad, faza pucharowa, kolacja, NIEDZIELA– śniadanie, gry finałowe, zakończenie turnieju, obiad, wyjazd. UWAGA!!! System gier ustalony zostanie na podstawie ilości zgłoszonych drużyn – spodziewamy się min. 12 zespołów.

Komentarze

Dodaj komentarz
do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości